مشخص شدن ترکیب یونایتد و پی اس جی؛ شیاطین سرخ با پنج مدافع

مشخص شدن ترکیب یونایتد و پی اس جی؛ شیاطین سرخ با پنج مدافع

خبرگزاری فوتبالی - بدون تردید بازی منچستریونایتد و پاریسن ژرمن جذاب ترین بازی امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ که چند سال پیش با حذف کردن پی اس جی از اروپا اتفاقی غیرمنتظره را رقم زدند حالا باید دوباره مقابل این تیم قرار بگیرند. تیم فرانسوی به عنوان فینالیست فصل گذشته فصل را آغاز می کند و انگیزه بالایی دارد تا طلسم را بشکند و جام را بالای سر خود ببرد در حالی که منچستریونایتد که شروع فصل پرفراز و نشیبی در لیگ انگلیس داشته روی ستارگان محوری خود نظیر برونو فرناندز برای بازی امشب حساب ویژه ای باز کرده است.

ترکیب پاریسن ژرمن با هدایت  توماس توخل آلمانی برای بازی امشب بدین شرح است: ناواس، فلورنزی، دیالو، کیمپمبه، کورزاوا، گوئی، پریرا، هررا، دی ماریا، نیمار و امباپه.

سولشر نروژی نیز این ترکیب را برای بازی به میدان فرستاده است: دخیا، الکس تلس، شاو، لیندلوف، توانزبه، وان بیساکا، برونو فرناندز، مک تامینای، فرد، رشفورد و مارسیال.

شروع خوب در لیگ قهرمانان اروپا برای هر یک از دو تیم حائز اهمیت بالایی است. پی اس جی روی کاغذ ترکیب قدرتمندتری دارد در حالی که منچستریونایتد با پنج مدافع بازی می کند و به نظر می رسد که اولویتش را روی گل نخوردن گذاشته است.

4125