امری: در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا باز هم در پاریسن ژرمن خواهم ماند

امری: در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا باز هم در پاریسن ژرمن خواهم ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - اونای امری سرمربی پاریسن ژرمن تایید کرد که هیچ اولتیماتومی به او و کادر فنی اش برای پیروزی در مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا داده نشده است. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم رئال مادرید و پاریسن ژرمن ماه آینده از چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از وبسایت FourFourTwo، امری می گوید که کسی از سران باشگاه پاریسن ژرمن به او نگفته است که حتما باید در این دیدار پیروز شوی تا در مسند خود باقی بمانی. فاتح دو لیگ اروپا به همراه سویا در این خصوص به مارکا گفت: 

کسی به من نگفته است که اگر پیروز نشوم، نمی توانم به کار ادامه دهم. من در زمان حال زندگی می کنم. من بازی های بزرگ زیادی در برنابئو کرده ام، اما در هیچ کدام از آن ها رسانه ها انقدر بزرگ نمایی نکرده بودند. همیشه از من پرسیده اید که آیا فشار را احساس می کنم یا خیر، اما این چیزی نیست که من را ناراحت کند. ما در مرکز جهان فوتبال خواهیم بود. من منتظر این بازی ها هستم تا قدرت پاریسن ژرمن را به رخ بکشم. مشتاقم سریع تر این بازی ها برگزار شود تا از آن لذت ببرم و در آن پیروز شوم. 

4416