راموس به ال کلاسیکو در نیوکمپ خواهد رسید؟

راموس به ال کلاسیکو در نیوکمپ خواهد رسید؟

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید همه تلاش خود را انجام می دهد تا به بازی چهارشنبه مقابل شاختار دونتسک در ورزشگاه دی استفانو برسد. این مدافع میانی نتوانست بازی با کادیز را به علت مصدومیت به پایان برساند اما تست ها نشان می دهند که دچار مصدومیت جدی نشده است. راموس زیر نظر پزشکان رئال مادرید تمرین خواهد کرد و تلاش خود را انجام می دهد تا به بازی چهارشنبه برسد هر چند که اولویتش حضور در مقابل بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، راموس می داند که پس از شکست مقابل کادیز ، تیم باید گامی به سمت جلو بردارد و در یک هفته بسیار مهم دو نتیجه خوب کسب کند. رئال در لیگ قهرمانان اروپا در گروه مشکلی قرار دارد و قطعا باید در بازی خانگی مقابل شاختار پیروز شود چرا که هنوز بازیهای سخت مقابل مونشن گلادباخ و اینتر در پیش خواهد بود. بعد از آن شنبه رئال مادرید باید در لالیگا به مصاف بارسلونا برود که از نظر روحی برای هر دو تیم بازی بسیار مهمی خواهد بود و به نوعی یک مسابقه حیثیتی خواهد بود.

راموس امروز با هم تیمی هایش تمرین نکرد و احتمالا در تمرین فردا نیز حضور پیدا نخواهد کرد اما امیدوار است که سه شنبه به تمرینات گروهی حضور پیدا کند و در آخرین تمرین قبل از بازی مقابل تیم اوکراینی حضور پیدا کند و بتواند در این مسابقه حاضر شود.

4125