یادکردن جالب رونالدو از قهرمانی یورو 2016 در اینستاگرام

یادکردن جالب رونالدو از قهرمانی یورو 2016 در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت. بازیکنان تیم ملی پرتغال به منظور برگزاری این بازی راهی فرانسه شده‌اند یعنی همان جایی که یورو 2016 را در آن به شکل دراماتیکی بالای سر بردند. فرانسه در آن رقابت‌ها میزبان بود و بخت اول قهرمانی به حساب می‌آمد اما در فینال، عل‌رغم اینکه رونالدو مصدوم شد، نتوانست قهرمان شود و پرتغالی‌ها جام را به خانه بردند.

به گزارش فوتبالی، یورو 2016 یکی از بهترین خاطرات دوران فوتبال کریستیانو رونالدوست. او در خاک فرانسه توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. رونالدو در آن بازی مصدوم شده و با اشک زمین مسابقه را ترک کرده بود اما ادر با گلی که در وقت های اضافه به ثمر رساند موجب قهرمانی پرتغالی‌ها شد. اکنون پس از 4 سال مجددا تیم ملی پرتغال برای رویارویی با فرانسه راهی خاک این کشور شده است.

کریستیانو رونالدو که خاطرات خوشی از فرانسه دارد. پس از ورودش به فرانسه با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام در حالی که در کنار په‌په قرار دارد نوشت:" ما دوباره اینجا هستیم!" تا به نحوی از حضور قبلی‌اش در اینجا و قهرمانی به همراه تیم ملی پرتغال در رقابت‌های جام ملت های اروپای 2016 در فرانسه یاد کرده باشد.

1470