کمترین و بیشترین دستمزد در سری آ متعلق به چه کسانی است؟

کمترین و بیشترین دستمزد در سری آ متعلق به چه کسانی است؟

خبرگزاری فوتبالی – کریستیانو رونالدو بیشترین دستمزد را بین تمام بازیکنان سری آ می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، شاید برای بسیاری از فوتبال‌دوستان جالب باشد تا بدانند کدام بازیکنان در سری آ کمترین و بیشترین درآمدها را دارند. در همین زمینه گازتا دلو اسپورت نوشته یوونتوس با ۲۳۶ میلیون پرداختی بابت دستمزد، پرخرج‌ترین تیم است. بیشترین دستمزد در سری آ هم متعلق به کریستیانو رونالدو است که ۳۱ میلیون یور در سال دستمزد می‌گیرد در حالی که فرابوتا، هم تیمی او در یوونتوس یکی از کمترین دستمزدها یعنی تنها ۱۰۰ هزار یورو در سال را می‌گیرد.

از دیگر دستمزدهای کم می‌توان به دستمزد مونتیل از فیورنتینا، فرانچسکو روسی، کارنسچی و راسپادوری از ساسولو، آسکیلدن، میلک دمزگارد و راوالیا از سمپدوریا اشاره کرد که به اندازه فرابوتا دستمزد می‌گیرند اما پایین ترین دستمزد متعلق به مارتین پالومبو، بازیکن ۱۸ ساله اودینزه است که ۴۰ هزار یورو در سال دستمزد می‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده که لئوناردو بونوچی بیشترین دستمزد را بین بازیکنان ایتالیایی شاغل در سری آ می‌گیرد. پس از او، دوناروما و کیه‌زا بیشترین دستمزد را بین ایتالیایی‌ها می‌گیرند. بونوچی در سال ۶.۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و به این ترتیب بالاتر از دوناروما با ۶ میلیون یورو و کیه‌زا با ۵ میلیون یورو قرار گرفته است. رتبه چهارم و پنجم هم در اختیار اینسینیه و برناردسکی با ۴.۶ و ۴ میلیون یورو در سال است.

1101