سوال روز؛ راموس خود را متعلق به سویا می‌داند یا رئال مادرید؟

سوال روز؛ راموس خود را متعلق به سویا می‌داند یا رئال مادرید؟

خبرگزاری فوتبالی – سرخیو راموس اعلام کرده هم رئال مادرید را دوست دارد و هم سویا.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس در سال۲۰۰۵ و در حالی که تنها ۱۹ سال سن داشت به رئال مادرید پیوست و حالا کاپیتان اول لوس بلانکو شده. این بازیکن اسپانیایی اما فوتبال خود را از سویا آغاز کرده و محصول آکادمی سویا است. به همین دلیل حالا که چالش‌های مرور عکس‌ سالیان گذشته و مقایسه آن با ظاهر فعلی پیش آمده، برخی هواداران می‌گویند او آغاز فوتبال حرفه‌ای خود را مدیون سویا است و برخی هم او را اسطوره رئال مادرید می‌دانند.  در همین زمینه حساب رسمی سویا در توئیتر تصویری از راموس در لباس سویا منتشر کرده و زیر آن نوشته: این‌گونه آغاز شد!

راموس که حالا ۳۴ سال سن دارد فوتبال خود را در سال ۹۶ در آکادمی سویا آغاز کرد. در آن زمان او ۱۰ سال سن داشت. او به مدت ۷ سال در آکادمی بازی کرد و پس از یک سال حضور در تیم دوم سویا به تیم اصلی رسید. راموس پس از یک فصل حضور در تیم اصلی سویا در سال ۲۰۰۵ با مبلغ ۲۷ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. مجموع سال‌های حضور راموس در تیم سویا (با احتساب آکادمی) عدد ۱۰ را نشان می‌دهد.

از زمانی که راموس به رئال مادرید پیوست دیگر پیراهن این تیم را از تن در نیاورد تا حالا پانزدهمین سال حضورش در این تیم را جشن بگیرد و بیش از ۴۵۰ بازی برای لوس بلانکو انجام داده باشد. به همین دلیل بسیاری او را اسطوره رئال مادرید می‌دانند. خود راموس البته واکنش جالبی داشت و با انتشار یک عکس از دوران کودکی خودش (بدون پیراهن هیچ تیمی) نوشت: درواقع اینگونه آغاز شد! هر ۲ را دوست دارم رئال مادرید و سویا!

1101