نسخه مجتبی جباری برای استقلال

نسخه مجتبی جباری برای استقلال

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه ایران‌ورزشی با مجتبی جباری را برایتان انتخاب کردیم:

  •  اگر باشگاه استقلال خصوصی شود همه مشکلات یک شبه از بین می‌رود. ارزش باشگاه استقلال آنقدر زیاد است که اگر همین الان به بخش خصوصی واگذار شود، به ثبات می‌رسد و زودتر از حد تصور مشکلات از بین می‌رود.  
  • اگر می‌خواهید باشگاهی حرفه‌ای داشته باشید، باید الگویی در اختیارتان باشد. ما حالا می‌خواهیم هیچ‌یک از این کارها را انجام ندهیم و فقط یک مدیر بیاوریم که همه موارد را جلو ببرد. اگر این کار درست بود که بهترین تیم‌های جهان هم انجامش می‌دادند. در باشگاه‌های بزرگ دپارتمان‌های مختلفی وجود دارند که امور را پیش می‌برند. 
  • متأسفانه برخی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند من اگر بیایم همه این مشکلات را حل می‌کنم. این برای من ناراحت‌کننده است که برخی چقدر دنبال این هستند که ورود کنند. باشگاه در این مقطع آنقدر دچار مشکلات شده که هر کسی اگر ورود کند، نمی‌تواند تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد. تا وقتی ما درگیر این مسائل و مشکلات هستیم، نمی‌توان به برطرف شدن ایرادها امید بست.
  •  وقتی هفت میلیون کامنت زیر پست استراماچونی دیدم تعجب کردم. استراماچونی محترم اما من از تماشای این اتفاقات خجالت می‌کشم. استراماچونی با تمام اتفاقات خوب و بدی که برای استقلال رقم زد، باید فراموش شود چون باشگاه کارهای مهم‌تر و اصولی‌تر از استخدام استراماچونی پیش رو دارد که باید انجام بدهد.  
  • مربی جدیدی که باشگاه استقلال انتخاب می‌کند باید نگاه بلندمدت داشته باشد. او باید خوب فکر کند، شناخت داشته باشد و خریدهای مناسبی انجام بدهد. حقیقتاً در حال حاضر گزینه خاصی به ذهنم نمی‌رسد. من همیشه معتقدم مربیان جوان باید بیایند و کار کنند اما متأسفانه یکسری از آنها به لحاظ فنی، ارتباطی، کلامی و رفتاری نتوانستند جایگاه خوبی به دست بیاورند و باعث شدند مدیران دوباره سراغ همان قدیمی‌ها یا امتحان پس‌ داده‌ها بروند.


    1984