لوکاکو: در منچستر یونایتد تنبل بودم و نمی‌دویدم؛ در اینتر سخت کوش هستم

لوکاکو: در منچستر یونایتد تنبل بودم و نمی‌دویدم؛ در اینتر سخت کوش هستم

خبرگزاری فوتبالی – لوکاکو اعلام کرده در انگلیس تنبل بوده و به اندازه کافی نمی‌دویده است.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو، مهاجم موفق این روزهای اینتر در گفت و گو با نشریه تایمز گفته: یک سال پیش که من در انگلیس بازی می‌کردیم تنبل بودم. نمی‌دویدم و وظایفم را انجام نمی‌دادم. اینجا اما به من سخت کوش‌ترین انسان در رختکن می‌گویند. اگر به بازی من اینجا دقت کنید متوجه می‌شویم که من همه کار می‌کنم و بهبود پیدا کرده‌ام اما همان روملوی همیشگی هستم.

لوکاکو در ادامه گفت: اگر به عملکرد من دقت کنید متوجه بازدهی متفاوت من می‌شویم. شما یک انسان و پتانسیل کاملش را می‌بینید و می‌توانید تصور کنید در انگلیس می‌توانستم چه کارهایی انجام دهم. به من می‌‌گفتند کند هستند و من پیش خودم می‌گفتم من کند هستم؟ من؟ من نمی‌توانم خودم را به سرعت بازی‌های منچستر یونایتد برسانم؟

مهاجم بلژیکی اینتر در ادامه گفت: چیزهای کوچک زیادی بود که درباره آن فکر می‌کردم. اگر کند هستم پس چگونه آن گل را در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل شاختار به ثمر رساندم؟  اگر کند بودم پنالتی مقابل سویا در فینال بوجود نمی‌آمد. می‌خواهید بگویید من در سن ۲۷ سالگی سریع‌تر از ۲۵ سالگی هستم؟ این چیزی است که من می‌خواهم بگویم. فقط چیزهای کوچک است که وجود دارد.

1101