دِست در بارسلونا؛ مدافع راست جدید بارسا تست پزشکی می‌دهد

دِست در بارسلونا؛ مدافع راست جدید بارسا تست پزشکی می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی – هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا هم اکنون در اسپانیا حضور دارد تا تست‌های پزشکی جهت حضور در تیم آبی و اناری پوش  را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، سرجینیو دست، مدافع راست تیم آژاکس طبق اعلام رسانه‌ها هم اکنون در اسپانیا حضور دارد. او شب گذشته به بارسلونا رسیده و انتظار می‌رود قرارداد او به زودی رسمی شود.

طبق گزارش مارکا، سرجینیو صبح امروز تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد اما تا زمانی که طرفین بر سر جزئیات قرارداد به توافق نرسند این انتقال رسمی نخواهد شد. اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن آمریکایی تا آخر هفته به عنوان بازیکن جدید بارسلونا اعلام می‌‌شود اما با توجه به حضور این بازیکن در شهر بارسلونا می‌تواند گفت آژاکس و بارسا به توافق نسبی رسیده‌اند.

این بازیکن ۱۹ ساله به عنوان جانشین نلسون سمدو که به تیم ولورهمپتون پیوسته، به نیوکمپ می‌رود. هرچند سرخی روبرتو هم می‌تواند در پست مدافع راست برای بارسا به میدان برود اما هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته به جایگاه دنی آلوز در بارسلونا برسد.

بایرن مونیخ هم از مدت‌ها پیش در فکر جذب دست بود اما به نظر می‌رسد این بازیکن را باید در فصل آینده با لباس بارسا در زمین مسابقه مشاهده کرد. قرارداد احتمالی دست با بارسلونا ۲۰ میلیون یورو به همراه ۵ میلیون آپشن خواهد بود.

1101