گزینه اصلی بارسلونا برای دفاع راست کیست؟

گزینه اصلی بارسلونا برای دفاع راست کیست؟

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود بارسلونا از رقابت برای جذب مکس آرونز ، مدافع نوریچ سیتی کنار رفته است اما سرجینیو دست از آژاکس هنوز هم هدفی اصلی برای بلوگراناست. 

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان پس از انتقال نلسون سمدو به ولورهمپتون به دنبال یک مدافع راست برای پر کردن جای اوست. آرونز به عنوان یک گزینه احتمالی برای بارسلونا مطرح بوده است ، با این حال ، به گفته کاوه سولهاکول، خبرنگار اسکای اسپورت، سرجینیو دست گزینه‌ی اصلی بارسلوناست. او در گزارشی اختصاصی در اسکای اسپورت نوشت:"مکس آرونز بازیکن خوبی است و در وضعیت شگفت انگیزی به سر می برد. بارسلونا و بایرن مونیخ هر دو می خواهند او را به خدمت بگیرند، با این حال ، آینده‌ی او با آینده دِست گره خورده است زیرا بارسلونا شرایط هر دو بازیکن را زیر نظر دارد. به نظر می رسد که دست به بارسلونا می رود و این یعنی اینکه آرونز ممکن است راهی بایرن مونیخ شود."

رونالد کومان هنوز پس از آمدن به نیوکمپ، بازیکن بزرگی را جذب نکرده است، با این حال انتظار نمی‌رود که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در 5 اکتبر تحرکات زیادی انجام شود. گفته می‌شود که دست در آستانه انتقال به بارسلوناست و باشگاه آژاکس برای این مدافع 19 ساله 20 میلیون یورو می‌خواهد.

1470