ابهام بزرگ در باشگاه استقلال؛ روند مذاکرات با الکس نوری متوقف شده بود؟

ابهام بزرگ در باشگاه استقلال؛ روند مذاکرات با الکس نوری متوقف شده بود؟

خبرگزاری فوتبالی- برخی شنیده ها از این حکایت دارد که گویا مذاکرات مدیران باشگاه استقلال با الکس نوری از ده روز پیش متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از منتفی شدن ماجرای بازگشت آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی به استقلال، بحث جذب الکساندر نوری مطرح شد و در مقاطعی مدیران استقلال حتی اعلام کردند که با وی به توافق کامل رسیده اند و تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صبر می کنند تا کادر فنی فعلی تمرکز خود را از دست ندهد و پس از آن قرارداد الکساندر نوری را نهایی می کنند.

اما شنیده می شود که مدیرعامل استقلال حدودا از ده روز پیش مذاکراتش با الکس نوری را برای حضور روی نیمکت استقلال متوقف کرده است. درباره این موضوع، یکی از اعضای هیات مدیره استقلال با یکی از رسانه ها گفت و گو کرده و گفته است که ما هم اطلاعی نداشتیم و فکر می کردیم با توجه به این که سعادتمند با قطعیت اعلام کرده بود که با نوری به توافق کامل رسیدیم، مشکلی بابت این قضیه وجود ندارد. اما طی آخرین صحبتی که با وی داشتیم، متوجه شدیم که مذاکره ده روز پیش متوقف شده است. البته دلیل این اتفاق بر ما هم پوشیده است. شاید به این دلیل باشد که تمرکز کادر فنی موقت فعلی به هم نریزد یا روند مذاکرات به دور از هرگونه تنش و حاشیه پیش رود.

طبق اعلام قبلی، مدیرعامل استقلال قرار است امشب درباره حواشی اخیر باشگاه و چگونگی کنسل شدن بازگشت استراماچونی، همچنین جزییات مذاکرات با الکس نوری، با رسانه رسمی باشگاه صحبت کند. با توجه به این شنیده ها به نظر می رسد که او حرف های مهمی را عنوان خواهد کرد که پاسخ ابهامات و سوالات طرفداران و اهالی رسانه داده خواهد شد.

6641