مارسلو به تمرینات رئال مادرید اضافه شد/ درمان کروس ادامه می‌یابد

مارسلو به تمرینات رئال مادرید اضافه شد/ درمان کروس ادامه می‌یابد

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید برای دیدار بعدی مقابل ویارئال یک مصدوم تازه دارد اما چند نفر از مصدومین قبلی‌اش می‌توانند در بازی حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، در پی مصدومیت کروس، باشگاه مادریدی در بیانیه‌ای اعلام کرده: بر اساس آزمایشاتی که امروز از بازیکن‌مان تونی کروس گرفته شده مشخص شده این بازیکنان مشکل عضله سرینی دارد و درمان او ادامه خواهد یافت.

سایت باشگاه رئال مادرید درخصوص مدت زمانی دوری کروس چیزی نگفته اما احتمالا او هم به بازی بعدی رئال نخواهد رسید و هم بازی‌های تیم ملی آلمان در چهارچوب رقایت‌های لیگ ملت‌های اروپا و دیدار دوستانه مقابل ترکیه را هم از دست خواهد داد. مارکا البته این دوری را ۱۰ تا ۱۴ روز دانسته است.

از سوی دیگر اما مارسلو در تمرین امروز رئالی‌ها شرکت کرد و مشخص شد این بازیکن که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در لحظات پایانی از لیست بازیکنان رئال خط خورده بود  حالا با حضور در تمرینات گروهی رئال نشان داد که زیدان می‌تواند از او استفاده کند.

دیگر خبر خوب برای رئالی‌ها حضور آسنسیو، هازارد و لوکاس وازکز در تمرینات بود که می‌تواند دست زیدان را برای انتخاب بازیکن باز بذارد تا این سرمربی فرانسوی به راحتی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار چهارشنبه شب را انتخاب کند. به این ترتیب تنها ادر، ماریانو دیاز و تونی کروس غایبین رئالی‌ها هستند.

1101