سرلک پرسپولیسی ها را امیدوار کرد

سرلک پرسپولیسی ها را امیدوار کرد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها در بازی برابر الشارجه عملکرد خوب خود با پیراهن پرسپولیس را ادامه داد تا به نوعی جای خود را در ترکیب ثابت این تیم محکم تر از قبل کند.

به گزارش فوتبالی، سالهاست هواداران پرسپولیس دو چهره ثابت را در قلب خط میانى خود مى بینند و این منطقه را یکى از باثبات ترین خطوط خود مى دانند. جایى که کمال کامیابى نیا و احمدنوراللهى در آن همیشه فیکس بودند. پس از حضور پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و جذب میلاد سرلک هافبک فصل گذشته شهرخودرو که با انگیزه های فراوان به تیم آمده است رقابت در پست هافبک دفاعی قرمزها برای حضور در ترکیب ثابت این تیم به اوج خود رسیده است.

میلاد سرلک از همان ابتدا و بازی اول که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت با جنگندگی بسیار زیاد در بازی ظاهر شد و نشان داده به خوبی با بازیکن کناری در این پست هماهنگ می شود. هافبک قرمزها چه با احمد نورالهی بازی کند و چه در کنار کمال بایستد، هواداران نگرانی مبنی بر ضعف در این قسمت از بازی نخواهند داشت و انتخاب اول یحیی برای پست هافبک دفاعی، تبدیل شده که به خوبی از پس وظایفش برآمده است.

میلاد سرلک را به جرات می توان بهترین خرید این فصل پرسپولیس در نقل و انتقالات دانست. جنگندگی و دوندگی اش در کنار شرکت در کارهای هجومی نشان از حضور یک هافبک آماده و سرحال در جمع بازیکنان این تیم است.

 با وجود به بازی گرفته شدن هر کدام از بازیکنان این تیم در پست هافبک دفاعی، قرمزها یک هافبک دفاعی ششدانگ دیگر نیز روی نیمکت دارند و برای تیمی که باید در فاصله زمانی اندک و به صورت فشرده به مصاف رقبا برود نعمت بزرگی است.

7655