بازگشت ویژه برای کمال کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس

بازگشت ویژه برای کمال کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی پرسپولیس با نمایش خوبی که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان داد، یکی از بهترین شاگردان یحیی گل محمدی در این رقابت ها بود و نشان بیخود و بی جهت هواداران پرسپولیس به او لقب کمال گتوزو را نداده اند.

به گزارش فوتبالی، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که در بازی برابر النصر و در وقت های اضافه کاپیتان و رهبر خط میانی قرمزها بود یکی از بهترین بازی هایش را از زمان حضور در این تیم ارائه داد تا مورد تحسین کادرفنی قرار بگیرد. کمال روبه‌روی النصر نه گل زد، نه پاس گل داد اما بدون شک، یکی از بهترین‌های تیم یحیی در این مسابقه بود.

هافبک دفاعی قرمزها باز هم نیروی جنگندگی‌اش را به نمایش گذاشت و با تکل‌های استثنایی، بارها مالکیت توپ را از حریف گرفت. او که لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین شروع کرده بود، آنقدر خوب از فرصت‌های بعدی استفاده کرد که یحیی بین او و سرلک، بازیکن تازه وارد تیمش را برای نیمکت‌نشینی انتخاب کرد و بین او و احمد، باز هم احمد نوراللهی را از زمین مسابقه بیرون کشید. این بازی، یک بازگشت ویژه و بزرگ برای کمال بود. او مقابل النصر، دوباره به همان کیفیت ایده‌آل سابقش در ترکیب پرسپولیس برگشت.

کمال کامیابی نیا در این بازی با تعویض احمد نوراللهی در این دیدار، در حالی که نه سیدجلال در زمین حضور داشت و نه امید عالیشاه، در دقایق پایانی به عنوان کاپیتان مسئولیت مهمی را در زمین بر عهده داشت.

7655