زوج کمال - احمد برابر الدحیل بازی می کنند؟

زوج کمال - احمد برابر الدحیل بازی می کنند؟

خبرگزاری فوتبالی- نمایش درخشان کمال کامیابی‌نیا مقابل حریف عربستانی حالا رقابت را در میانه میدان شدیدتر هم خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کمال کامیابی نیا که در بازی رفت برابر التعاون به دلیل مصدومیت جزیی که با آن مواجه بود در ترکیب اصلی قرار نگرفت، در دیدار برگشت توانست شرایط حضور مقابل نماینده عربستان را به دست بیاورد و به خوبی دستورات در نظر گرفته شده توسط کادرفنی را در زمین اجرا کند.

پس از درخشش کمال در بازی برگشت برابر التعاون حالا شاهد رقابت ویزه ای بین هافبک دفاعی های پرسپولیس خواهیم بود چر ا که میلاد سرلک هم با وجود تازه کار بودنش نمایشی بی‌اشتباه و مطمئن داشت و در اولین حضور کنار کمال کاری کرد تا خط میانی التعاون عملا شانسی برای بازیسازی و تحت فشار گذاشتن خط دفاعی پرسپولیس نداشته باشد. حالا یحیی با داشتن سه هافبک میانی پرتوان که هم جنگندگی بلدند هم بازیسازی کار سختی برای انتخاب خواهد داشت. به نظر می رسد با توجه به حساسیت بازی برابر الدحیل شاهد حضور زوج کمال و احمد نوراللهی در این بازی باشیم.

نوراللهی بعد از اینکه ضربه پنالتی برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال از دست داد هنوز به شرایط روحی روانی مناسب خود برنگشته در بازی رفت عملکرد قابل قبولی داشت و با دریافت کارت زرد از داور عمانی کمی دست به عصا تر در زمین بازی کرد. حالا به نظر می رسد با توجه به آنالیز کادر فنی پرسپولیس از بازی های الدحیل و تجربه بازی رفت شاهد زوج با تجربه احمد نورالههی و کمال کامیابی نیا باشیم تا کمربند خط میانی را برابر حریف قدرتمند قطری محکم تر کنند.

کامیابی نیا در نشست خبری امروز این تیم پیش از جدال با الدحیل یحیی گل محمدی را همراهی کرد تا مشخص شود در بازی فردا مقابل الدحیل در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود. طبق مقررات، از بازیکنان فیکس بازی باید بازیکنی به عنوان همراه سرمربی را در نشست خبری همراه کند.

7655