فنونی‌زاده: گل‌‎محمدی و شاگردانش حق اشتباه ندارند

فنونی‌زاده: گل‌‎محمدی و شاگردانش حق اشتباه ندارند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با الشارجه برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و به طور حتم یحیی گل محمدی می‌داند او و بازیکنانش حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مرتضی فنونی زاده اظهار داشت: اینکه چند ساعت پیش از بازی پرسپولیس و الدحیل مهدی بن‌عطیه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بخشش قرار می‌گیرد بدان معناست که کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتار سالمی از خود نشان نمی دهد.

وی افزود: پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و چند حمله را بر روی دروازه حریف تدارک دید اما در ادامه از فرصت‌هایی که به دست آور توانست استفاده کند تا حریف به گل برسد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خط هافبک پرسپولیس نسبت به دو بازی گذشته مقابل التعاون ضعف‌هایی داشت و بازیکنان توپ‌های زیادی را لو دادند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: خط حمله پرسپولیس هنوز به هماهنگی کامل با هم نرسیده و این یکی از ضعف‌های ما برابر الدحیل بود.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس احتیاج به زمان دارند تا بتوانند با نفرات قدیم به هماهنگی رسیده و بتوانند مهره‌های تاثیرگذاری برای قرمزپوشان باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: بازی با الشارجه برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و به طور حتم یحیی گل محمدی می‌داند او و بازیکنانش حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارند.

6641