انتظاری: گل محمدی باید به بازیکنان جوان خود توجه کند

انتظاری: گل محمدی باید به بازیکنان جوان خود توجه کند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: آرمان رمضانی در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و به نظرم من یحیی‌گل محمدی باید اطمینان بیشتری به مهدی عبدی کند که در این مدت توانایی‌های فنی‌اش را اثبات کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سهراب انتظاری اظهار داشت: پرسپولیس نتوانست در بازی مقابل الدحیل نمایش نه چندان خوبی را به اجرا بگذارد و در نهایت با یک گل شکست خورد.

 وی افزود: اینکه پرسپولیس نتوانست بازی خوب و جذابی را انجام دهد به عوامل مختلف همچون فرسایشی شدن لیگ و عدم هماهنگی میان بازیکنان اشاره کرد.

 پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: انتظار از بازیکنان جدید پرسپولیس زیاد است و همه توقع دارند آنها مهره‌های تاثیرگذاری برای قرمزپوشان تهرانی باشند.

انتظاری تصریح کرد: آرمان رمضانی در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و به نظرم من یحیی‌گل محمدی باید اطمینان بیشتری به مهدی عبدی کند که در این مدت توانایی‌های فنی‌اش را اثبات کرده است.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل اشتباهات زیادی در خطوط مختلف زمین داشتند و نتوانستند فضاسازی و یا موقعیت‌های خوبی خلق کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: کار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر شده اما امیدوارم آنها بتوانند با شکست دادن الشارجه به حضورشان در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا ادامه دهند.

6641