مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد

مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد

خبرگزاری فوتبالی- مجتبی حسینی در متنی، جدایی زودهنگام خود از نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجدسلیمان که طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کرده، به نظر می‌رسد شرایطی سخت‌تر را طی فصل آینده پیش رو داشته باشد؛ جایی که بعد از جدایی مهدی تارتار و بیشتر بازیکنان فصل گذشته این تیم، اکنون مجتبی حسینی که چند روزی از قبول هدایت این تیم توسط او نگذشته نیز در متنی از جدایی زودهنگام خود خبر داده است:

“نمی‌خواستم شرمنده بهترین و صادق‌ترین مردم شوم و صادقانه بگویم که این افتخار شاید از بخت بد من، در شرایط کنونی نصیبم نشده باشد. 

وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. در شهر اولین‌ها باید برای برترین بودن تلاش کرد. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم. نمی‌خواستم شرمنده تک تک شما شوم و دوست ندارم شرایط به شکلی شود که نتوانم این امانت بزرگ که متعلق به هواداران است را به جایی که استحاق و شأن آن را دارد برسانم. 

عذر مرا پذیرا باشید و امیدوارم با حمایت و توجهی که “باید” صورت گیرد نفت مسجدسلیمان به لیاقت خود دست پیدا کند. این اتفاق بزرگ‌ترین آرزوی من است و رفتنم هم بیشتر به این دلیل است که مسئولان بیشتر متوجه مشکلات شوند و برای آن‌چه که باید تلاش بیشتری داشته باشند. خوشحالم از این بابت که این جدایی زودتر از این اتفاق افتاد که دلبسته‌تر به این تیم و مردمش نشوم و امیدوارم بابت اینکه این رفتن باعث توجه به تیم شود و ناراحتم از اینکه این افتخار همراهی را خیلی زود از دست دادم.”

باید دید با شرایط کنونی و مشکلات فراوانی که به نظر می‌رسد نفت مسجدسلیمان را بیش از گذشته به سمت بحران پیش می‌رود، مسئولان استانی و نمایندگان مسجدسلیمان راهکاری برای خروج این تیم از شرایط فعلی خواهند اندیشید یا خیر.

7474