بهترین نتایج تاریخ نفت مسجدسلیمان با تارتار

بهترین نتایج تاریخ نفت مسجدسلیمان با تارتار

پایگاه خبری فوتبالی- نفت مسجدسلیمان تا پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش‌سه، نفت مسجدسلیمان همواره در سال های گذشته یکی از تیم های قعر جدولی فوتبال ایران بوده که برای بقا در لیگ برتر می جنگد. آنها معمولا در روزهای آخر در لیگ باقی می مانند و حتی گاها سقوط هم کرده اند. امسال اما با حضور مهدی تارتار به عنوان سرمربی شرایط برای مسجدسلیمانی ها بسیار فرق کرده تا جایی که بهترین نتایج تاریخ خود را تاکنون به دست آورده اند.

نفت با هدایت تارتار از مجموع 16 مسابقه ای که در لیگ برتر نوزدهم انجام داد، 23 امتیاز به دست آورد و در رده هشتم قرار گرفت. نکته قابل توجه اینکه آنها در 15 مسابقه نیم فصل اول هیچ شکستی در کارنامه شان نبود و در آخرین بازی لیگ برتری مقابل تراکتور فقط شکست خوردند.

نفتی ها امسال دست به کارهای بزرگی نیز زدند و توانستند در نیم فصل اول مدعیان قهرمانی را متوقف کنند. آنها حتی در ورزشگاه آزادی تهران پرسپولیس را نیز شکست دادند و قدرت شان را به رخ کشیدند.

شاگردان تارتار روز گذشته در مرحله یک هستم نهایی جام حذفی به مصاف شاهین بوشهر رفتند که همچون دو مسابقه قبلی شان با گل گهر سیرجان و شهرخودروی مشهد موفق به کسب برد شدند و جواز حضور در نیمه نهایی و رسیدن به جمع 4 تیم برتر این جام را از آن خود کردند.

مجموعه این اتفاقات برای اولین بار در تاریخ برای نفت مسجدسلیمان رخ داده و حالا که مهدی تارتار قصد جدایی از این تیم را کرده هواداران حق دارند به هر ترتیبی شده مانع شوند. هرچند که به نظر می رسد تارتار تصمیمش را گرفته و اصرارهای مسئولان هم تاثیری در برگشتن او از این تصمیم ندارد.

1984