دی بروینه: می‌خواهیم با لیورپول بجنگیم؛ جای سیلوا پر خواهد شد

دی بروینه: می‌خواهیم با لیورپول بجنگیم؛ جای سیلوا پر خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول و منچسترسیتی در سال های اخیر تبدیل به دو رقیب اصلی و دو مدعی در لیگ برتر انگلیس شده‌اند. فصل گذشته، لیورپول توانست منچسترسیتی را در این رقابت شکست دهد و پس از سالیان سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. دی بروینه معتقد است که آن‌ها باید در فصل جدید لیورپول را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا در فصل گذشته‌ی لیگ برتر انگلیس با 18 امتیاز کمتر از لیورپول، قهرمانی را به این تیم واگذار کردند. کوین دی بروینه، ستاره‌ی بلژیکی منچسترسیتی، در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:" اگر جدال بر سر عنوان قهرمانی همانند چند سال گذشته باشد، کار سخت خواهد بود. ما می خواهیم با لیورپول بجنگیم. ورزش همین است."

دی بروینه در ادامه در مورد جدایی داوید سیلوا و بازیکنان منچسترسیتی گفت:" هر کسی به جای داوید بازی کند ، وظایف خود را انجام خواهد داد. ما بازیکنان زیادی در خط حمله داریم که می توانیم آنها را وارد زمین کنیم و این توانایی را دارند که بقیه‌ی کارها را بسته به شکلی که حریفان به خود می‌گیرند، انجام دهند. بازیکنانی مانند، فیل فودن، ریاض محرز، برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ را داریم که می توانند همان وظایف را به خوبی انجام دهند."

1470