واکنش ستاره منچسترسیتی به اختلاف 9 امتیازی با لیورپول

واکنش ستاره منچسترسیتی به اختلاف 9 امتیازی با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی مدعی است با وجود اختلاف 9 امتیازی با لیورپول، هنوز نمی‌توان با قاطعیت از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس حرف زد. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها پس از شروعی ناامید کننده در فصل، دوباره با پپ گواردیولا اوج گرفتند و در 12 بازی متوالی به پیروزی رسیدند. آن‌ها علیرغم توقف یک بر یک مقابل ساوتهمپتون، هم‌اکنون با یک بازی بیشتر، فاصله 9 امتیازی با لیورپول رده دومی دارند، اما با این وجود، دی بروین معتقد است که هنوز چیزی مشخص نیست و آن‌ها باید به روند خوب خود در لیگ ادامه دهند. 

به نقل از وبسایت رسمی منچسترسیتی، کوین دی بروین درباره رقابت با لیورپول گفت: "می‌دانیم که هنوز تمام نشده است. در گذشته ما با امتیازات زیادی از دیگر تیم‌ها عقب بودیم، اما در پایان توانستیم به آن‌ها برسیم. شرایط ممکن است در هرلحظه عوض شود. باید بازی به بازی جلو برویم و می‌دانید که در این مقطع زمانی کار سختی است."

"بازی در خانه آرسنال بسیار دشوار بود، سپس مقابل برنتفورد بازی کردیم و دوباره به یک دیدار خارج از خانه رفتیم. درست است که در بازی قبلی به پیروزی نرسیدیم، اما بعضی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهند که باعث کاهش سرعت شما می‌شوند. باید با همین سطح، به کارمان ادامه دهیم."

4416