شکایت شفر مانع بزرگ برابر شجاعیان

شکایت شفر مانع بزرگ برابر شجاعیان

خبرگزاری فوتبالی- شب گذشته استقلال در دیدار با الشرطه عراق به تساوی یک – یک رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، قبل از شروع این بازی قرار نداشتن نام داریوش شجاعیان در لیست استقلال یکی از علامت سوال های بزرگ لیست آبی ها بود.

گفته می شد شجاعیان که بعد از پایان لیگ نوزدهم قراردادش با استقلال تمدید شد، می تواند استقلال را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 با توجه به مدت زمان زیادی که شجاعیان در تمرینات استقلال حضور دارد، بعید به نظر می رسید نامجومطلق نام او را در لیست استقلال برای دیدار برابر الشرطه قرار ندهد.

نامجو مطلق امروز در خصوص این ماجرا گفت:« روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.»

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و خروج نام شجاعیان از لیست امکان اضافه کردن مجدد نام شجاعیان به لیست استقلال وجود ندارد. اگر قرارداد شجاعیان قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات  استقلال وارد لیست استقلال می شد او می توانست استقلال را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند اما او حالا تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات شانسی برای بازی کردن در ترکیب استقلال ندارد.

اگر مدیران استقلال بتوانند در روزهای آینده بدهی شفر را پرداخت کنند پنجره نقل و انتقالات استقلال باز می شود و شجاعیان می تواند برای استقلال به میدان برود زیرا اسم او در لیست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا رد شده است. 

9697