همسر فابینیو: او باید بهترین بازیکن دیدار با چلسی می‌شد

همسر فابینیو: او باید بهترین بازیکن دیدار با چلسی می‌شد

خبرگزاری فوتبالی - ربکا تاوارز، همسر فابینیو، معتقد است که این بازیکن باید به عنوان بهترین بازیکن دیدار شب گذشته لیورپول برابر چلسی انتخاب می‌شد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک برزیلی به دلیل مصدومیت جو گومز و جوئل ماتیپ و غیبت در دیدار شب گذشته توسط یورگن کلوپ در خط دفاعی به کار گرفته شد. اما این بازیکن 26 ساله در این پست درخشان ظاهر شد و بارها مقابل حرکات تیمو ورنر، مهاجم چلسی، ایستادگی کرد تا در نهایت لیورپول موفق شود با نتیجه 0 - 2 برابر حریف به پیروزی برسد. سادیو مانه هر دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند اما ربکا تاوارز پس از بازی معقتد بود که همسرش باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شد. او در صفحه توییترش نام همسر خود را نوشت و در کنارش از هشتک بهترین بازیکن میدان استفاده کرد. 

این موضوع از سوی بعضی از هواداران لیورپول نیز تایید شد و آنها معتقد بودند که حق با ربکا تاوارز است و کار حتی به جایی رسید که در رای گیری اینترنتی انتخاب بهترین بازیکن لیورپول در دیدار برابر چلسی از سوی هواداران این فابینیو بود که به این عنوان دست پیدا کرد. کلوپ نیز در مصاحبه پس از بازی مدعی شد که اگر سانه هر دو گل این بازی را به ثمر نرسانده بود این فابینیو بود که مدعی اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن زمین بود. 

1811