واکنش فابینیو به تک‌گل ۳ امتیازی‌اش به برنلی/ نظر هافبک برزیلی درباره بردهای کم‌گل اخیر لیورپول

واکنش فابینیو به تک‌گل ۳ امتیازی‌اش به برنلی/ نظر هافبک برزیلی درباره بردهای کم‌گل اخیر لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک برزيلی قرمزهای آنفیلد در خصوص گلی که در بازی قبلی تیمش مقابل برنلی به ثمر رساند و لیورپول با همان تک گل موفق به شکست حریفش شد، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، فابینیو، هافبک برزيلی لیورپول در خصوص تک گلی که در بازی قبلی قرمزها برابر برنلی به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شد و همچنین در واکنش به پنج گل زده تیمش در هفت بازی اخیر با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"بله، آمار فوق‌العاده‌ای است. همیشه در تلاش هستم تا به تیم کمک کنم. وقتی گلزنی می‌کنید، همیشه اطمینان دارید که توپ به سمت شما خواهد آمد. به همین خاطر همیشه در تلاشم تا آماده باشم، هر توپی را دنبال کنم؛ به تیر یک یا دو بروم و در ضربات آزاد مؤثر باشم. بابت گلم خوشحالم چون بعد از تأثیری که سادیو روی توپ گذاشت، توپ به سمت من آمد و در محوطه جریمه فعال بودم. به همین خاطر توانستم یک گل دیگر بزنم."

"بازی مقابل برنلی همیشه سخت است. همه چیز را در مورد آن‌ها می‌دانیم. آن‌ها تیمی فشرده و فیزیکی هستند اما برای این بازی آماده بودیم. وقتی توپ را روی زمین به گردش در می‌آوردیم، می‌توانستیم خلق موقعیت کنیم. نتوانستیم گل دوم را بزنیم اما از نظر دفاعی تیم ما خیلی خوب کار کرد. به همین خاطر سه امتیاز خوبی گرفتیم."

"باید بازی به بازی فکر کنیم. حالا هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم. در تورنمنت‌های دیگر هم هستیم و همه باید آماده باشند. بازیکن مصدومی نداریم و این برای تیم خوب است. باید بازی به بازی پیش برویم و در تمام مسابقات پیروز شویم."

9404