رونمایی از داریوش شجاعیان پس از ۱۱ ماه و یک روز

رونمایی از داریوش شجاعیان پس از ۱۱ ماه و یک روز

خبرگزاری فوتبالی- با بازگشت بازیکن تکنیکی آبی پوشان به شرایط مسابقه، حالا دست سرمربی آبی‌ها در خط میانی کاملا باز است و چه بسا امشب نامجو مطلق از داریوش شجاعیان رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، آخرین حضور داریوش شجاعیان در زمین مسابقه به ۲۹ مهر سال ۹۸ و دیدار آبی پوشان مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ نوزدهم باز می‌گردد. شجاعیان در دقیقه ۳۶ آن بازی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و ناچار زانوی خود را به تیغ جراح سپرد.

این بازیکن شیرازی و تکنیکی مدتی است به شرایط مسابقه و فرم ایده‌آل بازگشته اما مجوز حضور در لیگ برتر از سوی سازمان لیگ برای او صادر نشد تا نتواند در هفته‌های پایانی در خدمت آبی پوشان باشد.

شجاعیان یکی از بازیکنانی است که کاروان استقلال در قطر را همراهی می‌کند و به لحاظ قانونی هم منعی برای همراهی کردن تیمش ندارد. این هافبک تکنیکی تمرینات بسیار خوبی را در دوحه پشت سر گذاشته و نشان داده به مرز آمادگی کامل رسیده است. 

احتمال این که شجاعیان امشب به عنوان بازیکن اصلی یا جانشین مقابل الشرطه مورد استفاده قرار گیرد زیاد است که در این صورت این بازیکن بعد از ۱۱ ماه و یک روز بار دیگر در یک مسابقه رسمی حضور پیدا می‌کند. 

7474