سه فریم از داریوش شجاعیان؛ روز نحس

سه فریم از داریوش شجاعیان؛ روز نحس

وبسایت رسمی برنامه نود - شجاعیان در لیگ قهرمانان آسیا مانند دو جام دیگر نتوانست تا آخرین بازی استقلال را همراهی کند. 

به گزارش وب‌سایت نود، داریوش شجاعیان فصل عجیب و غریبی را در استقلال داشت. فصلی که شاید با کنار هم قرار دادن تمام اتفاقاتش نتواند کلمه خوب یا بد یا عالی را برای توصیفش انتخاب کرد. او شروع بسیار بدی در استقلال داشت. سایه 2 میلیارد و 300 میلیون که در کنار اسم او سنجاق شده بود حسابی توقعات را از او بالا برده بود و تیم بد استقلال در آن برهه اجازه نمی‌داد شجاعیان بتواند حتی بخش کوچکی از آن توقعات را هم برآورده کند. یک میان فصل خوب و مفید و یک پایان تلخ. او که هفته پایانی لیگ برتر و فینال جام‌حذفی را به دلیل محرومیت از دست داده بود حالا لیگ قهرمانان آسیا را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است. مصدومیتی که حتی احتمال حضور او در تیم‌ملی و شروع فصل آینده را هم از او خواهد گرفت.

بازی مقابل ذوب‌آهن از همان ابتدا مشخص بود که بازی خوبی برای شجاعیان نیست.شجاعیان اوایل یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و توپ را به تیر دروازه کوبید و بعد از این که انگشت حسرت به دهان گرفت با فریاد گفت: خدایا چرا؟ سوالی که احتمالا شجاعیان بعد از سومین اتفاقی هم که برایش افتاد تکرار کرده است.

یک خطای خشن روی بازیکن حریف و کارت زردی که گرفت با توجه به سبک بازی شجاعیان او را در لیست گزینه‌های اخراج قرار داد و این دومین اتفاق بد برای او در این بازی بود. اتفاق بعدی و سومین اتفاق، بدترین اتفاق فوتبالی برای شجاعیان بود. مصدومیت در صحنه‌ای که بدون درگیری با بازیکن حریف، پایش روی توپ رفت و پیچ خورد و با یک اتفاق ساده شش ماه با فوتبال خداحافظی کرد. بازی با ذوب‌آهن بازی شانس شجاعیان نبود و از همان ابتدا نوید یک اتفاق ناگوار را برای او می‌داد. اتفاقی که در نهایت به پارگی رباط صلیبی او انجامید.


30388