اسطوره منچستریونایتد خانه شیک و 3.85 میلیون پوندی خود را می‌فروشد

اسطوره منچستریونایتد خانه شیک و 3.85 میلیون پوندی خود را می‌فروشد

خبرگزاری فوتبالی - پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به شمار می رود. این هافبک اسطوره ای که بین سالهای 1993 تا 2013 در اولدترافورد حضور داشت، توانست در 718 بازی خود 155 گل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، اسکولز که یازده قهرمانی لیگ انگلیس و دو قهرمانی اروپا در کارنامه اش دارد، در دوران حضورش در منچستریونایتد از نظر مالی شرایط خوبی پیدا کرد. حالا او خانه هفت خوابه خود در منطقه رایت موو را برای فروش گذاشته است، خانه ای که البته هر بازیکنی رویایش را دارد.

در حقیقت اسطوره منچستریونایتد خانه خود که 3.85 میلیون پوند ارزش دارد و زمین فوتبال، زمین گلف، سینمای اختصاصی، استخر و سالن بدنسازی دارد را برای فروش گذاشته است. این خانه سه طبقه همچنین شش سرویس بهداشتی و حمام دارد.

این خانه در یکی از لاکچری ترین و شیک ترین محله های شهر منچستر قرار گرفته است که در سال 2015 بازسازی شده و به تجهیزات آن اضافه شده است. این خانه مدرن تقریبا هر تجهیزاتی که مشتری آن بخواهد را دارد و عملا هر کسی که آن را بخرد هیچ نیازی به خروج از خانه ندارد چرا که هر امکاناتی که انتظارش را داشته باشد را می تواند در همان جا پیدا کند!

4125