هافبک رئال مادرید پیشنهاد قطری‌ها را رد کرد

هافبک رئال مادرید پیشنهاد قطری‌ها را رد کرد

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شد که لوکاس وازکز پیشنهاد مالی خوبی برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده و از آنجایی که هیچ پیشنهادی از تیم های اروپایی ندارد، پیشنهاد قطری ها که از نظر مالی قابل توجه است، باعث شده تا به حضور در این کشور آسیایی فکر کند. اکنون هافبک اسپانیایی رئال مادرید این پیشنهاد را رد کرده است و می‌خواهد در رئال بماند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز 29 ساله است و فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. به گفته‌ی مارکا، قرارداد فعلی او تمدید نخواهد شد و این بازیکن اسپانیایی تنها همین فصل پیش‌رو را در جمع مادریدی ها خواهد ماند. لوکاس وازکز در فصل گذشته تبدیل به یکی از چهره های فرعی در رئال مادرید شده بود، چرا که تنها 18 بار در لالیگا به میدان رفت که فقط در 8 بازی یار ثابت بود و در بقیه‌ی بازی‌ها به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شد.

لوکاس وازکز در تابستان 2015 از اسپانیول به رئال مادرید آمد و از آن موقع تاکنون 206 بازی برای رئال مادرید انجام داده است، اما به نظر می‌رسد که دیگر دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو به سر آمده و سران رئال قصد دارند که به او اجازه دهند تا در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

1470