محرومیت شدید در انتظار نیمار؛ چهار تا هفت بازی

محرومیت شدید در انتظار نیمار؛ چهار تا هفت بازی

خبرگزاری فوتبالی - پس گردنی نیمار به آلوارو گونزالس در حین بازی پاریسن ژرمن و مارسی شاید برای بازیکن برزیلی خیلی گران تمام شود. رادیو مونته کارلو گزارش داده است که بازیکن سابق بارسلونا شاید با چهار تا هفت بازی محرومیت محکوم شود. البته او قطعا بازی چهارشنبه پاریسی ها مقابل متز را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه رفتار نیمار در بازی مقابل مارسی و پس گردنی وی به آلوارو گونزالس را رفتاری غیرورزشی می داند که ممکن است هفت بازی محرومیت برایش در نظر گرفته شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه هر چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد اما بازتاب جهانی رفتارهای نیمار با توجه به اهمیت بازی پی اس جی و مارسی شاید باعث شود تا سنگین ترین محرومیت ممکن برای بازیکن برزیلی در نظر گرفته شود.

نیمار در پایان بازی در پیامی در صفحه توییترش اعلام کرد که نه تنها از رفتارش پشیمان نیست بلکه باید ضربه ای را هم به صورت آلوارو می زده است. البته بازیکن مارسی هم در جوابش گفت که بهتر است بازیکن برزیلی جنبه باختن را داشته باشد و در زمانی که شکست می خورد، آن را بپذیرد. باید دید که در نهایت چه محرومیتی برای نیمار در نظر گرفته خواهد شد.

4125