چهار تا از هفت کرونایی پاریسن ژرمن به ال کلاسیکوی فرانسه رسیدند

چهار تا از هفت کرونایی پاریسن ژرمن به ال کلاسیکوی فرانسه رسیدند

خبرگزاری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی پاریسن ژرمن اعلام کرد که چهار تا از هفت بازیکن کرونایی تیمش (نیمار، کیلور ناواس، دی ماریا و پاردس) به لیست بازی فردا شب مقابل مارسی رسیده اند و بدین ترتیب دست وی بازتر است. از سویی الساندرو فلورنزی تازه وارد هم در لیست قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نیمار و ناواس روز جمعه در تمرین گروهی شرکت کرده بودند. نیمار در توییتر تصویری از خودش در تمرینات با هشتگ "کرونا اوت" منتشر کرد. بازیکن سابق بارسلونا مثل ناواس می تواند در مقابل مارسی فیکس شود. از سویی دی ماریا و پاردس هم می توانند از روی نیمکت وارد زمین شوند.

البته امباپه، مارکینیوش و ایکاردی همچنان به کرونا مبتلا هستند و در بازی بعدی حضور نخواهند داشت و نمی توانند در ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه شرکت هستند. فینالیست جام باشگاه های اروپا، در روز پنجشنبه در اولین بازی فصل جدید در مقابل لانس شکست خورد که نبود هفت بازیکن کرونایی به شدت به آنها ضربه زد. توخل حالا امیدوار است که  با غلبه بر مارسی بتواند حس و حال تیمش را عوض کند. پی اس جی با همان تیمی که به فینال اروپا رسید فصل را آغاز کرده و امیدوار است که مثل سال گذشته هر سه جام داخلی را کسب کند.

4125