پاریسن ژرمن 0-1 مارسی؛ توخل در لبه پرتگاه

پاریسن ژرمن 0-1 مارسی؛ توخل در لبه پرتگاه

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن فصل 21-2020 را در لیگ فرانسه با دو شکست پیاپی آغاز کرد تا زنگ خطر برای توماس توخل آلمانی به صدا در بیاید.

به گزارش فوتبالی، توخل به خوبی می داند که اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی رسید، برای فصل جدید جایش را به پوچتینو یا مربیان دیگر می داد. رسیدن به فینال و شکست آبرومندانه مقابل بایرن مونیخ تا حدودی مربی المانی را نجات داد اما نتایج ضعیف پی اس جی پرستاره در شروع لیگ فرانسه زنگ خطر را برای مربی المانی به صدا در آورده است.

به نظر می رسد که توخل نتوانسته تیمش را پس از فینالیست شدن در اروپا جمع و جور کند. پی اس جی پس از شکست در هفته اول در غیاب هفت بازیکنی که به علت بی احتیاطی در تعطیلات به کرونا مبتلا شده بودند، در بازی دومش و با وجود بازگشت ستارگانی نظیر نیمار و دی ماریا مقابل مارسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تیم ویلاش بواش در "لو کلاسیک" با نتیجه یک بر صفر با تک گل تائووین در نیمه اول پیروز شد. مارسی طبیعتا در نیمه دوم مجبور بود سراسر دفاع شود چرا که نه تنها آنها بلکه هیچ تیم دیگری در فوتبال فرانسه از نظر مهره به گرد پای پی اس جی هم نمی رسد. به هر صورت توخل و تیمش صفر امتیازی ماندند در حالی که مارسی شش امتیازی شد تا برای حریف سنتی کری بخواند.

حاشیه های جریان بازی باعث شد تا پنج بازیکن از زمین اخراج شوند که یکی از انها نیمار بود. در واقع سه بازیکن از پی اس جی و دو بازیکن از مارسی توسط داور اخراج شدند.

4125