پیام عجیب نیمار پس از اخراج: پشیمانم که به صورت آن احمق ضربه نزدم!

پیام عجیب نیمار پس از اخراج: پشیمانم که به صورت آن احمق ضربه نزدم!

خبرگزاری فوتبالی - پایان بازی پاریسن ژرمن و المپیک مارسی به یکی از جنجالی ترین اتفاقات سالهای اخیر تبدیل شد. پنج بازیکن شامل نیمار کارت قرمز دریافت کردند. 

به گزارش فوتبالی، نیمار به پشت سر آلوارو گونزالس ضربه زد که البته مدعی بود که به خاطر توهین نژادپرستانه بازیکن مارسی این ضربه را زد. بازیکن اسبق بارسلونا در پایان بازی در پیامی عجیب در صفحه توییترش نوشت:" تنها پشیمانی من این است که به صورت آن احمق (آلوارو گونزالس) ضربه نزدم!"

بازی مارسی و پی اس جی موسوم به "لوکلاسیک" به یکی از جنجالی ترین مسابقات فصل لیگ فرانسه تبدیل شد. پی اس جی در این بازی شکست خورد تا فصل را با صفر امتیاز از دو بازی آغاز کند. از زمانی  که الخلیفی تملک باشگاه پی اس جی را به عهده گرفته، این اولین باری بود که مارسی در زمین پی اس جی در لیگ برنده می شود.

البته این اولین باری نبود که نیمار در مقابل المپیک مارسی کارت قرمز دریافت می کند. در سال 2017 نیز بازیکن برزیلی در اولین فصلش در پاریس به علت درگیری با اوکامپوس از زمین اخراج شده بود. نیمار بازی پی اس جی و متز را قطعا از دست می دهد هر چند که شاید حرفهای جنجالی او باعث تشدید محرومیت برایش شوند.

4125