مدافع بارسلونا به طور رسمی هیچ پیشنهادی ندارد!

مدافع بارسلونا به طور رسمی هیچ پیشنهادی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که رونالد کومان اعتقادی به ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، نداشته و به دنبال فروش اوست. بارسا در این تابستان می‌خواهد اریک گارسیا را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد و به همین دلیل به دنبال فروش ساموئل اومتیتی است تا جا برای مدافع اسپانیایی باز شود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا هنوز هیچ پیشنهادی به طور رسمی برای ساموئل اومتیتی دریافت نکرده اما مشتاق است که این بازیکن را به فروش برساند و منتظر رسیدن پیشنهاد مناسب برای این بازیکن می‌ماند. به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت کاتالونیا، این مدافع که به تازگی از بیماری کرونا بهبود یافته است، آخرین بار در سال 2018 قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد اما با مصدومیت هایی که داشت، به مرور جایگاهش را در بارسلونا و تیم ملی فرانسه از دست داد و اکنون سران باشگاه کاتالانی به دنبال فروش او و جذب یک مدافع جدید هستند که به احتمال زیاد اریک گارسیا از منچسترسیتی خواهد بود، چرا که این بازیکن محصول آکادمی بارسلوناست و سران باشگاه می‌خواهند او را به نیوکمپ برگردانند.

رونالد آرائوخو مدافع دیگری است که از آکادمی بارسلونا به لیست تیم اصلی این باشگاه اضافه شده اما با جذب احتمالی اریک گارسیا بعید است که او فرصت چندانی پیدا کند. جرارد پیکه هم برای فصل جدید همچنان مدافع فیکس بارسلونا خواهد بود.

1470