وینیسیوس چهار برابر بیشتر از هازارد رای آورد!

وینیسیوس چهار برابر بیشتر از هازارد رای آورد!

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید در نظرسنجی آس، ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را گلباران کرد.

به گزارش فوتبالی، سایت نشریه آس از مخاطبانش پرسید "اگر به جای زیدان بودید، چه کسی را فیکس می کردید؟" و بازیکن برزیلی به شکل قابل توجهی از رقیبش بالاتر قرار گرفت. از میان قریب به 30 هزار نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، 78.62 درصد بازیکن برزیلی را انتخاب کردند و فقط 21.38 درصد به بازیکن بلژیکی رای دادند.

فصل اول هازارد در رئال مادرید درخشان نبود. این بازیکن با اضافه وزن به اردوی رئال مادرید در فصل گذشته ملحق شد و ضربه خشن مونیر بازیکن بلژیکی باعث شد تا با مصدومیت شدیدی مواجه شود. این بازیکن عملا در بازیهای بزرگ فصل نظیر بازی مقابل منچسترسیتی محو بود. حالا هواداران رئال مادرید از این که بدون این که دقیقه ای بازی کند به اردوی بلژیک ملحق شده، دلخور هستند.

این در حالیست که وینیسیوس که در پست بال چپ بازی می کند، یکی از نمادهای تلاش، استقامت و جنگیدن در ترکیب رئال مادرید است که حتی با وجود آن که در مقاطعی از فصل گذشته سکونشین شد از تلاش دست نکشید و در شب هایی نظیر بازی مقابل بارسلونا در برنابئو درخشان ظاهر شد. وینی در طول قرنطینه تصاویری از خودش در حال تمرین کردن با بدنساز شخصی خود یعنی تیاگو لوبو منتشر کرد و انگیزه زیادی برای سومین فصلش در رئال مادرید دارد و به نظر می رسد که به همین خاطر در میان هواداران رئال مادرید محبوبیت پیدا کرده است.

4125