منچستر یونایتد پدیده‌ی اتلتیکو مادرید را ربود

منچستر یونایتد پدیده‌ی اتلتیکو مادرید را ربود

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با آلخاندرو گارناچو، ستاره‌ی تیم آکادمی اتلتیکو مادرید به توافق رسید و او را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفت. شیاطین سرخ به تازگی دو پدیده را از رئال مادرید و بارسلونا خریداری کرده بود و اکنون این بازیکن جوان را هم از اتلتیکو جذب کرده است تا برنامه‌ای بلند مدت برای آینده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گارناچو بازیکن 16 ساله‌ای است که در تیم های رزرو اتلتیکو مادرید خوش می‌درخشید. او اکنون با قراردادی 5 ساله راهی منچستریونایتد شد تا در پروژه‌ی بلند مدت این تیم سهیم باشد، جایی که کریستیانو رونالدو پیش از آمدن به رئال مادرید در آن رشد یافته و به اوج رسیده بود. گارناچو که در پست مهاجم بازی می‌کند، اوایل ماه ژوئیه 16 ساله شد و اجازه‌ی مذاکره با سایر باشگاه ها را بدست آورد. به گفته‌ی مارکا، رئال مادرید و بورسیا دورتموند هم به دنبال خرید این بازیکن بودند اما اختلافات میان رئال و اتلتیکو باعث شد که این انتقال رخ ندهد و از طرفی آلخاندرو گارناچو علاقه‌ای به فوتبال آلمان نداشت و ترجیح داد منچستریونایتد را انتخاب کند.

قرارداد منچستریونایتد با این بازیکن بدین شکل است که درصورت پیشرفت و عملکرد خوب او بند هایی برای پرداخت پاداش به اتلتیکو مادرید در آن قرار داده شده است. 

1470