تعداد هواداران بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا مشخص شد

تعداد هواداران بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - طبق اعلام رسمی یوفا، سوپر جام اروپا میان بایرن مونیخ و سویا با حضور تعدادی از هواداران برگزار خواهد شد. یوفا گفته بود که حداکثر 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه را برای این بازی پر خواهد کرد و اکنون تعداد دقیق بلیط ها را برای هواداران هر تیم مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، دیدار فینال سوپرجام اروپا میان بایرن مونیخ و سویا در تاریخ 24 سپتامبر (پنجشبنه 3 مهر) در ورزشگاه پوشکاش آرنای شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. طرفداران هر دو تیم در این دیدار سهمیه‌ای برابر خواهند داشت و به طور حداکثر 30 درصد ورزشگاه را با رعایت پروتکل های بهداشتی پر خواهند کرد. اکنون یوفا مشخص کرده است که هر تیم 3000 هوادار در این بازی خواهد داشت و مجموعا 6000 بلیط فروخته است. یوفا این اقدام را به طور آزمایشی انجام داده و برای اولین بار پس از ماه ها شاهد حضور تعدادی از هواداران در ورزشگاه خواهیم بود.

قوانین ویژه‌ای برای سفر به مجارستان از آلمان و اسپانیا وضع شده است و به خاطر شرایطی که ویروس کرونا پیش آورده، تمامی کسانی که برای تماشای این بازی راهی مجارستان می‌شوند باید ظرف مدت 72 ساعت این کشور را ترک کنند. باید دید که به طور کلی در چه تاریخی بازگشت هواداران به ورزشگاه ها میسر می‌شود.

1470