سوپرجام اروپا در خطر؛ مجارستان مرزهایش را بست

سوپرجام اروپا در خطر؛ مجارستان مرزهایش را بست

خبرگزاری فوتبالی - بازی سوپرجام اروپا میان سویا و بایرن مونیخ قرار است که در روز سوم مهر در شهر بوداپست مجارستان برگزار شود اما برگزار یاین بازی در خطر است. 

به گزارش فوتبالی، دولت مجارستان در بیانیه ای اعلام کرده است که از روز اول سپتامبر (دهم شهریور) به مدت یک ماه مرزهای این کشور به روی ورود خارجی ها بسته خواهد شد تا جلوی شیوع موج دوم ویروس کرونا در این کشور گرفته شود. گرگلی گولیاس، نخست وزیر مجارستان در بیانیه ای اعلام کرده است که مرزهای مجارستان بسته خواهد شد هر چند که هنوز در برخی موارد خاص مثل همایش های نظامی، مسائل بشردوستانه یا سفرهای تجاری همچنان مرزها باز خواهد بود.

اعلام خبر توسط دولت مجارستان باعث شده تا برخی احتمال بدهند که شاید بازی سویا و بایرن مونیخ هم لغو شود هر چند که به احتمال فراوان دولت مجارستان بازی دو تیم اسپانیایی و آلمانی را در میان موارد خاص قرار خواهد داد. البته در نهایت در جلسه یوفا و دولت مجارستان باید در این زمینه تصمیم نهایی گرفته شود.

در حال حاضر یوفا در نظر دارد که بازی سوپرجام میان سویا و بایرن را با حضور تماشاگران برگزار کند که با قوانین جدید احتمالا فقط تماشاگران مجارستانی می توانند بازی را تماشا کنند و تماشاگران دو تیم حق سفر را از کشورهای خود نخواهند داشت.

4125