مجیدی قربانی استرا و استراتژی اشتباه

مجیدی قربانی استرا و استراتژی اشتباه

خبرگزاری فوتبالی- کناره‌گیری فرهاد مجیدی از استقلال تحت تاثیر بازگشت احتمالی آندره‌آ استراماچونی به این تیم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی هر چقدر به عنوان یک بازیکن، بین استقلالی‌ها چهره محبوبی محسوب می‌شد، در مقام مربی نتوانست این محبوبیت را بدست آورد.

نتایج او در اولین تجربه سرمربیگری‌اش با استقلال را می‌توان متوسط رو به بالا ارزیابی کرد. او با استقلال نایب قهرمان لیگ برتر شد. سپاهان را در دو بازی متوالی شکست داد و برنده دربی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس بود. سه بردی که می‌توانست محبوبیت زیادی برای فرهاد به ارمغان بیاورد منتهی انتخاب یک استراتژی اشتباه از سوی او باعث شد که کمتر هواداری از رفتن فرهاد ناراحت شود.

او نگذاشت استقلالی‌ها مدت زیادی بابت پیروزی در دربی خوشحال باشند و با علنی کردن اختلافاتش با احمد سعادتمند و اعلام کناره‌گیری از هدایت استقلال، باعث شد که آبی‌ها در فاصله چند روز مانده به فینال جام حذفی تمرکز کافی برای این بازی نداشته باشند و فینال را به تراکتور ببازند.

جدا از این مساله، ذوق و خوشحالی‌ای که هواداران استقلال بابت بازگشت احتمالی استراماچونی به تیم محبوبشان دارند، باعث شده کسی دیگر به رفتن فرهاد مجیدی فکر نکند هشتگ استرا را برگردانید، در فضای مجازی روبرو هستیم. حتی این هشتگ امروز ترند ششم هفتم توییتر تا لحظه تنظیم این گزارش بوده است.

1984