فوری/ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

فوری/ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیروز برایتان نوشتیم که هیات مدیره باشگاه استقلال از مدتها قبل تصمیمش برای جانشینی استراماچونی را گرفته بود و در صورتی که بازگشت مربی ایتالیایی محبوب هواداران استقلال به تهران منتفی می‌شد، فرهاد مجیدی به عنوان جانشین او معرفی می‌شد.

البته در جلسات هیات مدیره نام مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ هم منتشر شده اما با توجه به آنکه او با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد، هیات مدیره به این نتیجه رسیده که فرهاد بهترین گزینه برای جانشینی استراماچونی است.

طی 24 ساعت گذشته البته اتفاقاتی رخ داد که باعث شد هیات مدیره استقلال تا امروز برای عملی کردن تصمیمشان صبر کنند اما با توجه به آنکه بازگشت استراماچونی به تهران منتفی شده، هیات مدیره تصمیم دارد فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین او معرفی کند. دقایقی قبل یک منبع آگاه به خبرنگار فوتبالی خبر داد که فرهاد مجیدی، قطعا سرمربی جدید استقلال خواهد بود.

مربی‌ای که طی روزهای گذشته مورد انتقاد بخشی از هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته و آنها معتقدند مجیدی با جانشینی استراماچونی، ریسک بزرگی خواهد کرد اما انگار هواداران استقلال باید خودشان را برای دیدن دوباره فرهاد روی نیمکت تیم محبوبشان آماده کنند.

1984