مدیر برنامه فن ده بیک: اگر کرونا نبود او به رئال مادرید می‌رفت

مدیر برنامه فن ده بیک: اگر کرونا نبود او به رئال مادرید می‌رفت

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه‌های دونی فن ده بیک اعلام کرده ویروس کرونا باعث شد این هافبک هلندی به رئال مادرید نپیوندد و حالا پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند.

به گزارش فوتبالی، آژاکس ۲ سال پیش توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و تا ثانیه‌های آخر هم شانس حضور در فینال را داشت اما مقابل تاتنهام مغلوب شد. از آن تیم فوق‌العاده آژاکس، بسیاری از بازیکنان مانند دی‌یونگ و دلیخت به تیم‌های دیگر پیوستند و روز گذشته هم مشخص شد فن دبیک از این پس پیراهن منچستر یونایتد را بر تن خواهد کرد.

سیاک سوارت، مدیر برنامه دونی فن دبیک به Sportwitness گفته: باشگاه‌های زیادی فن ده بیک را می‌‌خواستند. رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، آرسنال و بسیاری از تیم‌های دیگر.

سوارت در ادامه افزود: در ماه مارچ همه چیز آماده بود تا او به رئال مادرید بپیوندد اما ویروس همه چیز را به تاخیر انداخت. باشگاه‌ها نمی‌توانند درآمد داشته باشند و نمی‌توانند بازیکن بفروشند. همه چیز تغییر کرده است. فکر می‌کنم پیوستن به منچستر یونایتد بهترین تصمیم ممکن بود. منچستر یک باشگاه برنده است که می‌خواهد به مسیر خوب برگردد.

گفتنی است فن ده بیک با قراردادی ۴ ساله به منچستر یونایتد پیوسته و قرار شده از این پس پیراهن شماره ۳۴ شیاطین سرخ را بر تن کند.

1101