رسمی؛ هافبک مد نظر بارسلونا به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ هافبک مد نظر بارسلونا به منچستریونایتد پیوست

خبرگزاری فوتبالی - دونی فن ده بیک رسما به منچستر یونایتد پیوست. او چندی پیش به هم تیمی هایش در آژاکس گفته بود که بزودی راهی یونایتد خواهد شد و اکنون با رقم 35 میلیون پوند به جمع شیاطین سرخ پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک چند روز پیش از لیست آژاکس برای بازی دوستانه مقابل آینتراخت فرانکفورت خط خورد تا مشخص شود که قصد جدایی دارد. در ابتدا شایعه شده بود که این هافبک قرار است که به عنوان جانشین ویدال و راکیتیچ و با نظر رونالد کومان به بارسلونا ملحق شود اما این هافبک مقصد متفاوتی را انتخاب کرد. دونی 175 بازی رسمی در آژاکس داشته و در سن 23 سالگی آماده جهش بزرگ دوران فوتبال خود است و حضور در اولدترافورد می تواند گام بزرگی برایش به شمار برود. این بازیکن قراردادی 5 ساله با شیاطین سرخ بسته است. اوج عملکرد درخشان او در آژاکس در فصل 2018/19 بود که با تیم هلندی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و جزو ستارگان برتر چمپیونزلیگ به حساب می‌آمد. البته آن‌ها در آن مرحله مغلوب تاتنهام شدند و از صعود به فینال بازماندند.

در هر صورت اکنون فن ده بیک به جمع شیاطین سرخ پیوسته است و باید دید که عملکردش در این تیم به چه شکل پیش خواهد رفت و بارسا باید به دنبال گزینه‌های دیگری برای خط هافبکش باشد.

1470