اریک گارسیا: نمی‌دانم که منچسترسیتی برای مسی مناسب است یا نه

اریک گارسیا: نمی‌دانم که منچسترسیتی برای مسی مناسب است یا نه

خبرگزاری فوتبالی - اریک گارسیا مدافع میانی اسپانیایی منچسترسیتی در لیست خرید بارسلونا قرار دارد. او که در لیست تیم ملی اسپانیا نیز قرار گرفته با خبرنگاران در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گارسیا در مورد اولین حضورش در لیست تیم ملی اسپانیا صحبت کرد و گفت:" به لطف اعتمادی که منچسترسیتی به من داشت، در این جا هستم. سال خیلی خوبی داشتم. فوتبال چرخش های زایدی دارد و غیرقابل پیش بینی است. من روی مسائل قابل کنترل تمرکز دارم. حضور در بارسلونا؟ در تیم ملی هستم و ار هر اتفاقی که بعد از این رخ خواهد داد، با آرامش استقبال خواهم کرد. سعی می کنم که در تیم ملی با بیشترین توان تمرین کنم تا مربی به من فرصت بدهد. مدافعان میانی خوبی در تیم ملی هستند. یورنته و پائو تورس هم در این جا هستند که باید برای حضور در ترکیب رقابت کنیم اما هدفمان این است که با تمام توان تمرین کنیم و اگر مربی بخواهد که من بازی کنم، قطعا با آمادگی این کار را انجام خواهم داد."

اریک گارسیا در مورد شایعات پیرامون حضور مسی در منچسترسیتی صحبت کرد:" همه می دانند که مسی چقدر خوب است. باشگاه های زیادی دوست دارند که او را داشته باشند اما بازیکن بارساست و نمی توانم نظر بدهم که آیا منچسترسیتی گزینه مناسبی برایش است یا نه. بحث مسی بحثی میان باشگاه هاست و من نمی توانم در این باره نظری بدهم."

4125