تماس پی‌اس‌جی با لوئیز سوارز؛ ستاره اروگوئه‌ای در راه پاریس

تماس پی‌اس‌جی با لوئیز سوارز؛ ستاره اروگوئه‌ای در راه پاریس

خبرگزاری فوتبالی - آینده لوئیز سوارز به نظر می رسد که در پاریس باشد. تانکردی پالمری خبرنگار سرشناس ایتالیایی در توئیتر گزارش داده است که پی اس جی با اطرافیان مهاجم اروگوئه ای تماس گرفته و می خواهند او را به خدمت بگیرند. نیمار دوست صمیمی سوارز برای این انتقال چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با توجه به جدایی کاوانی و تیاگو سیلوا از پرداخت 20 میلیون یورو در مورد دستمزدها خلاص شده است و از نظر مالی توان خرید سوارز را دارد. پی اس جی در این تابستان 60 میلیون یورو برای خرید مائورو ایکاردی از اینتر هزینه کرد اما حالا می خواهند سوارز که در لیست مازاد کومان سرمربی هلندی بارسلونا قرار گرفته را به خدمت بگیرند.

جدایی کاوانی و رفتن قریب الوقوع چوپو موتینگ باعث شده است تا خط حمله پی اس جی متحول شود. به نظر می رسد که بدین ترتیب سوارز و کاوانی برای حضور در ترکیب اصلی پی اس جی با هم رقابت خواهند کرد و خط حمله را در کنار امباپه و نیمار تکمیل خواهند کرد تا این تیم پاریسی همچنان خط حمله ای قدرتمند را در اختیار داشته باشد. پیش از این رسانه ها از یوونتوس به عنوان یکی از مشتریان جدی سوارز نام برده باشند. هفته گذشته کومان با لوئیز تماس گرفت و گفت که علاقه ای به سبک بازی او ندارد.

4125