پیام رئیس جمهور آرژانتین به مسی: به کشورت برگرد و اینجا خداحافظی کن!

پیام رئیس جمهور آرژانتین به مسی: به کشورت برگرد و اینجا خداحافظی کن!

خبرگزاری فوتبالی – رئیس جمهور آرژانتین در پیامی برای مسی اعلام کرد دوست دارد این بازیکن به آرژانتین برگردد و همان جا فوتبالش را تمام کند.

به گزارش فوتبالی، با اعلام درخواست جدایی مسی از مسئولین بارسلونا، او تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید که نیولز اولدو بویز، تیم دوران کودکی‌اش هم یکی از گزینه‌ها بود. در همین زمینه هم تعداد زیادی از هواداران این تیم به خیابان‌ها ریختند تا با تظاهرات، مسی را قانع کنند به نیولز بپیوندد. مسئله‌ای که باعث واکنش رئیس جمهور آرژانتین شده است.

فرناندز در یک پیام برای مسی از طریق C5N گفته: تو در قلب ما هستی و ما هرگز ندیده‌ایم که در کشورت بازی کنی. به ما لذت خاتمه دوران بازی حرفه‌ایت در باشگاه نیولز اولد بویز، باشگاه کودکی‌ات را اهدا کن.

فرناندز که از دیرباز طرفدار تیم آرژانتینیوس جونیورز بوده اعتراف کرده که یکی از طرفدا ان پر و پا قرص مارادونا بوده است. او گفته: ارزش مارادونا آن جایی مشخص می‌شود که متوجه شویم یک نفره مقابل جهان بازی کرد. من هرگز بازیکنی مانند مارادونا ندیده‌ام. او را بسیار بیشتر از مسی تحسین می‌کنم. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم دلیل این تحسین هم این است که مارادونا در تیم‌های پایه آرژانتینیوس جونیورز رشد کرده است. او نوعی گلادیاتور بود که قدرتی باورنکردنی داشت.

1101