رئیس جمهور آرژانتین: تا زمانی که فوتبال در آرژانتین شروع شود بازی‌های مسی در بارسلونا را ببنید!

رئیس جمهور آرژانتین: تا زمانی که فوتبال در آرژانتین شروع شود بازی‌های مسی در بارسلونا را ببنید!

خبرگزاری فوتبالی – آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین به مردم کشورش توصیه کرده بازی‌‌های بارسلونا و مسی را مشاهده کنند تا فوتبال دوباره در آرژانتین به جریان بیفتد.
به گزارش فوتبالی، هفته آینه فوتبال در لالیگا باز هم آغاز می‌شود و بارسلونا در اولین بازی خود مقابل مایورکا قرار می‌گیرد و به این ترتیب مردم آرژانتین می‌توانند از حضور کاپیتان تیم ملی‌شان لذت ببرند.
فرناندز به TYC گفته: در حالی که ما منتظر بازگشت فوتبال به آرژانتین هستیم، می‌توانیم خوشحال باشیم که قادر به دیدن بازی‌های بارسلونا و مسی هستیم زیرا بازی‌های لالیگا از هفته آینده باز هم آغاز می‌شود.
اگرچه اعلام شده ممکن است در برخی بازی‌های لالیگایی تماشاگران بتوانند حضور پیدا کنند اما رئیس جمهور آرژانتین فکر نمی‌کند چنین مسئله‌ای در این کشور به این زودی رخ دهد.
فرناندز گفته: وقتی حتی کوچکترین ریسکی در ورزش وجود داشته باشد باید به قوانین و پروتکل‌ها احترام گذاشت. ورزش باید وقتی آغاز شود که دیگر هیچ ریسکی وجود نداشته باشد. باید خیلی مراقب باشیم. فوتبال باید با ملاحضه مدیریت شود. باید برای بازگشت فوتبال صبر کنیم اما بازگشت هواداران در ورزشگاه امری دیوانه‌کننده خواهد بود. برای بازی دوباره و بازگشت فوتبال باید پروتکل‌ها رعایت شود و من نمی‌دانم باشگاه‌ها توانایی انجام این کار را دارند یا خیر.

1101