آنتونیو کونته به دنبال جذب هافبک اتلتیکو مادرید برای اینتر

آنتونیو کونته به دنبال جذب هافبک اتلتیکو مادرید برای اینتر

خبرگزاری فوتبالی - پس از اینکه مشخص شد که آنتونیو کونته به عنوان سرمربی تیم اینتر به فعالیتش ادامه خواهد داد، او اکنون به دنبال تقویت تیم بوده و می‌خواهد یک هافبک خریداری کند. توماس پارتی، هافبک غنایی اتلتیکو مادرید، گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، گمانه‌زنی هایی وجود دارد که توماس پارتی در این تابستان از اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد و از آرسنال به عنوان یکی از مشتریان او نام برده می‌شد. توپچی‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند با رقم 50 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرند. اکنون به گفته‌ی گاتزتا دلوا اسپورت آنتونیو کونته در صورت جدایی مارسلو بروزویچ از اینتر می‌خواهد توماس پارتی را جانشین او کند.

توماس پارتی محصول آکادمی باشگاه اتلتیکو مادرید است و دیگو سیمئونه تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام خواهد داد. اتلتیکو مادرید می‌خواهد قرارداد این بازیکن را تمدید کرده و بند فسخی 80 میلیون یورویی برای او بگذارد تا در صورت جدایی این بازیکن مبلغ مناسبی به اتلتیکو تعلق بگیرد. پارتی از سال 2015 وارد تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شد. او همچنین از سال 2016 به تیم ملی غنا دعوت می‌شود و در 27 بازی برای تیم ملی کشورش 10 گل به ثمر رسانده است.

1470