مدافع 40 میلیونی اینترمیلان، گزینه آنتونیو کونته در تابستان

مدافع 40 میلیونی اینترمیلان، گزینه آنتونیو کونته در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، برای پُرکردن حفره دفاعی تیمش، به‌سراغ شاگرد سابق خود خواهدرفت.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام هاتسپر به دنبال جذب استفان دِفرای است، که آنتونیو کونته در اینتر سابقه همکاری با او را دارد. باشگاه لندنی به دنبال رفع چندین شکاف در خط دفاع است که اخیراً آشکار شده‌است.

شمال لندنی‌ها اخیراً نمایش‌های پرنوسانی داشته‌اند، تیم‌هایی مانند منچسترسیتی را شکست داده و در مقابل تیم‌هایی مانند برنلی شکست خوردند. با این حال، کونته تاکید کرده است که انتظار دارد از او و خواسته‌هایش در باشگاه حمایت شود و در غیر این‌صورت از هدایت تاتنهام کناره‌گیری خواهدکرد.

با توجه به اینکه تاتنهام پس از یک فصل بدون جام دیگر، به‌احتمال فراوان هری کین را در تابستان امسال از دست می دهد، صحبت هایی وجود دارد مبنی براینکه این باشگاه روی نقاط ضعف تیم کونته سرمایه گذاری زیادی خواهد کرد.

درحال حاضر، از استفان دِ‌فرای به‌عنوان گزینه مدنظر آنتونیو کونته برای تقویت خط‌دفاع نام برده می‌شود. این مدافع هلندی پیش از این سابقه همکاری با کونته را در اینترمیلان دارد و می‌تواند به‌راحتی در دفاع سه‌نفره تاتنهام جای بگیرد.

تاتنهام با انتصاب آنتونیو کونته، که سابقه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با چلسی دارد، امیدوار است که سال آینده بتواند یکی از مدعیان فتح جام قهرمانی لیگ برتر باشد.

9719