هفته مهم برای اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقالات

هفته مهم برای اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقالات

خبرگزاری فوتبالی – یک هفته تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده  اما اتلتیکو مادرید هنوز در این بازار فعالیت خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز آخرین بازیکنی است که به جمع اتلتیکویی‌ها پیوسته و به جای آلوارو موراتا در خط حمله اتلتیکو قرار خواهد گرفت. در همین حین آینده دیگو کاستا در این تیم مبهم به نظر می‌رسد زیرا اتلتیکو اختیار جدایی و ماندن را کاملا به این بازیکن داده است. مسئولین این تیم اسپانیایی به این بازیکن فشار نمی‌آورند تا از واندامترو پولیتانو برود اما اگر کاستا تصور کند که جایی بهتر از مادرید برای او وجود دارد می تواند جمع شاگردان سیمئونه را ترک کند. اگر او از جمع روخی بلانکو جدا شود، کاوانی محتمل‌ترین گزینه برای پیوستن به اتلتیکو است.

دیگر گزینه مورد علاقه اتلتیکویی‌ها لوکاس توریرا است. پیوستن اوبه اتلتیکو باید با جدایی هکتور هررا همراه شود که البته با توجه به مدت کوتاه باقی مانده از فصل نقل و انتقالات، این امر بعید به نظر می‌رسد.

از مهم ترین بازیکنانی که ممکن است در مهلت باقی‌مانده از اتلتیکو جدا شود می توان به لمار اشاره کرد. مبلغ قرارداد او ۱۲ میلیون یورو و دستمزدش ۶ ملیون یورو است که پرداخت آن خیلی آسان به نظر نمی‌رسد اما از ولورهمپتون به عنوان مقصد لمار نام برده می‌شود.

1101