مدل موی جدید نیمار به سبک شخصیت کارتون «101 سگ خالدار»

مدل موی جدید نیمار به سبک شخصیت کارتون «101 سگ خالدار»

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل را به پایانرساند و بازیکنان تیم فرانسوی چند روزی را به تعطیلات رفتند. کیلور ناواس، مائورو ایکاردی و نیمار تصمیم گرفتند که با هم راهی منطقه ایبیزا در اسپانیا شوند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم برزیلی که پیش از این نیز بارها به ایبیزا سفر کرده است، اخیرا در کنار ساندرو راسل مدیر اسبق بارسا عکس گرفته است و حالا نیز در کنار دو ستاره پی اس جی یا آنیتا خواننده برزیلی تصاویری منتشر کرده است.

منتشر شدن تصویر نیمار در کنار ساندرو راسل توجهات زیادی را به خود جلب کرد چرا که هواداران بارسلونا امیدوار شدند که بازیکن برزیلی به تیمشان ملحق شود هر چند که این اتفاق در حال حاضر بعید و غیرممکن به نظر می رسد چرا که پی اس جی به هیچ وجه حاضر به فروش وی نخواهد شد.

نیمار که در روزهای اخیر به خاطر اختلافاتش با مالوما، خواننده کلمبیایی نامزد سابق ناتالیا بارولیچ (نامزد فعلی خودش) جنجال ساز شده بود، اخیرا تصویر جالبی از خودش در کنار ایکاردی و کیلور ناواس منتشر کرده است. هم نیمار و هم مهاجم آرژانتینی مدل موی جدیدی را انتخاب کرده اند. کیلور ناواس نیز چند وقتی است که رنگ موهایش را عوض کرده تا به نوعی  بتوان گفت که هر سه بازیکن مدل موهایشان را شبیه هم کرده باشند. نیمار این بار ترجیح داده است که نیمی از موهایش را بلوند و نیمی دیگر را مشکی کند تا هوادارانش او را با کروئلا ده ویل، شخصیت منفی انیمیشن معروف «101 سگ خالدار» مقایسه کنند که رنگ موهایش شبیه او بود!

4125