توهین نیمار به امباپه در اینستاگرام

توهین نیمار به امباپه در اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با یک کامنت ناخوشایند و زشت در اینستاگرام، به کیلیان امباپه حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه و نیمار به مدت شش سال در پی اس جی کنار همدیگر بازی می کردند اما به نظر می رسد که اصلا رابطه خوبی با همدیگر نداشته اند. پی اس جی برای خرید این دو ستاره بیش از 400 میلیون یورو هزینه کرد. 

اختلاف میان این دو در سالهای اخیر شدت گرفته بود چرا که بازیکن برزیلی از این که زیر سایه امباپه باشد، خوشحال نبود.  نیمار در تابستان گذشته از پی اس جی جدا شد و با 90 میلیون یورو به الهلال پیوست.  نیمار در همان آغاز فصل دچار مصدومیت شد و همچنان در حال ریکاوری از مصدومیتش است و ادامه فصل را از دست داد.

نیمار اما به نظر می رسد که همچنان از امباپه نفرت دارد و نمی تواند نفرت خود را پنهان کند.  یک اکانت اینستاگرامی برزیلی،  ویدیویی از امباپه در بازی رفت این تیم و بارسلونا و برخورد خوب این بازیکن با حریف با وجود شکست منتشر کرد و نوشت:" امباپه برای یک بار دیگر نشان داد که چه شخصیت خوبی دارد و قربانی داستان ناخوشایندی است که در موردش گفته شده است."  نیمار در کامنتی جنجالی نوشت:" اجنبی عشق جلب توجه!" تا این گونه به بازیکن فرانسوی توهین کند!

امباپه شب گذشته در بازی بارسلونا و پی اس جی دبل کرد و به تیمش کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و حریف دورتموند شود.

4125